Brand manuál

Nejdůležitější podklady brandu LOMAX ke stažení. Určeno všem interním obchodním zástupcům, partnerům a novinářům.

Brand manuál Lomax
Pokračovat
Esense značky

Kdo jsme?

Jedná se o interní dokument, který slouží k načerpání základních ideových vlastností společnosti. Materiál je určený pro všechny kdo se podílí na vnější (k zákazníkovi) a vnitřní (k zaměstnanci) komunikaci společnosti.

1. Personifikace značky

Jak by vypadal LOMAX, kdyby byl člověk a jaké má vlastnosti.

LOMAX

2. Duše značky

Již od počátku věříme v úžasnou sílu lidské odvahy a kreativity. Tato síla nás vždy motivuje kráčet inovativní a originální cestou, která nám umožňuje vytvářet kvalitní žádané produkty a služby.

Jsme hrdí na naši práci, která přináší spolehlivost a bezpečí do domovů našich zákazníků.

LOMAX Duše značky

Grafický manuál

Logotyp

Logotyp je hlavní komunikační prvek společnosti, aplikujeme jej na většinu firemních materiálů.

ZÁKLADNÍ VARIANTA LOGOTYPU / pozitivní provedení

Toto je základní varianta logotypu, používáme pro veškerou firemní komunikaci:

LOMAX

ZÁKLADNÍ VARIANTA LOGOTYPU / negativní provedení

Toto je základní varianta logotypu, používáme pro veškerou firemní komunikaci.

LOMAX

ZÁKLADNÍ VARIANTA LOGOTYPU /
negativní provedení na korporátním červeném podkladu

Toto je základní varianta logotypu, používáme pro veškerou firemní komunikaci.

LOMAX

JEDNOBAREVNÁ VARIANTA LOGOTYPU / pozitivní provedení

V případech, kdy není z technických důvodů možné použít základní barevnou variantu logotypu, používáme jednobarevné zjednodušené provedení.

LOMAX

JEDNOBAREVNÁ VARIANTA LOGOTYPU / negativní provedení

V případech, kdy není z technických důvodů možné použít základní barevnou variantu logotypu, používáme jednobarevné zjednodušené provedení.

LOMAX

MINIMÁLNÍ VELIKOST LOGOTYPU

Minimální velikost značky zaručující její čitelnost na malých formátech.
Při použití menší velikosti značky není zaručena její dostatečná čitelnost a působivost.

LOMAX

BAREVNÉ PODKLADY POVOLENÉ

Správné užití logotypu na barevných podkladových plochách musí zachovat jeho dobrou
čitelnost a zabránit nesouladu základní barevnosti logotypu s barvou podkladové plochy.

Vhodným podkladem logotypu je bílá, černá nebo korporátní červená barva.

LOMAX

LOGOTYP ZAKÁZANÉ MODIFIKACE

Zde jsou uvedeny některé příklady zakázaných tvarových i barevných variant logotypu.

LOMAX

Ochranná zóna

Optimální ochranná zóna logotypu „x“ je definována výškou písmene "M".
Minimální ochranná zóna logotypu je „1/2 x“.

LOMAX

Barevnost

Prostřednictvím základních barev je významně posilována jedinečnost společnosti. Základní barvy jsou součástí jednotného vizuálního stylu, a tudíž představují důležitý nástroj působení na pozitivní vnímání značky, tedy i image společnosti.

Základní barvy:

LOMAX Červená
CMYK RGB PANTONE HEX RAL
2/95/94/0 226/36/29 485 C #e2241d 3020
LOMAX Černá
CMYK RGB PANTONE HEX RAL
0/0/0/100 0/0/0 Process Black C #000000 9005

 

Písmo

Ucelený styl písma patří mezi základní prvky korporátní komunikace.
Pomáhá definovat jasnou a konzistentní image společnosti.

Základní písmo Eurostile

Pro základní korporátní komunikaci používáme písmo Eurostile v dostupných řezech písmové rodiny.

Pro nadpisy a hlavní titulky je příhodné použít rozšířenou variantu písma – extended, pro standardní
sazbu pak normální řez a při velkém rozsahu textu řez zúžený – condensed.

LOMAX

Doplňkové písmo Arial

Jako doplňkové písmo používáme písmo Arial v dostupných řezech písmové rodiny.
Jedná se především o použití písma v elektronické komunikaci (e-mail, wordové dokumenty, powerpoint).

Klíčový vizuál

LOGO A CLAIM
(30 let LOMAX)

Lomax logo a claim

 

SPOLEČNÁ VIZUALIZACE LOMAX DŮM

Lomax dům klíčový vizuál

 

 

GARÁŽ VIZUÁL LOMAX

Lomax klíčový vizuál Garáž

 

 

DVEŘE VIZUÁL LOMAX

Lomax klíčový vizuál dveře

 

 

VENKOVNÍ ROLETY VIZUÁL LOMAX

Lomax klíčový vizuál venkovní rolety

 

 

ŽALUZIE VIZUÁL LOMAX

Lomax klíčový vizuál žaluzie